TORSDAG


Hej hej :) . Jobbade från 08:30 - 16:00 . Fick sluta 1 timme tidigare.
Fast jag får betalt för den timmen ändå :D Hahha :D .
Vi var på stor utflykt hela dagen :D .
Vi gick med barnen i vagnar till en park och lekte :) .
Vi hade med oss mat som vi åt på gräset på filtar.
Sen bytte vvi blöjor på filtar och sånt ^^ .
Sen satte vi dom i vagnarna och gick hemåt och alla somnade ^^ .
Vi hade en sjukt rolig dag :D , jag  hade cp roligt i lekparken!
Underbar dag! Så blev jag kallad mamma idag xD .
HAHAHA, lite roligt faktist :P .

Har bara spelat tv-spel, lagat mat, handlat efter jobbet.
Ska väl nörda lite sen måste jag sova.
Ska upp tidigt imorgon!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh