TORSDAG


Hej hej :) . Idag vart det lite stress i morse ^^ .
Jag skulle ju upp klockan 09:00 för att fixa mig.
Skulle ju vara på Jossans skolavslutning 10:00 .
Jag och pappa cyklade dit såklart :) . Han inte äta frukost :$ .
Så var vi där i 1 timme typ ;P . Dom sjöng bra :D .
Sen bar vi hemåt. Mathilda och Alice var med också.
Vi åt middag: Kokt korv med hemmajord potatis sallad.
HAHAH, det var Jossan som bestämmt det :P .
Så blev det tårta efterf maten såklart, mamma som gjort den!
Så satt vi länge och lekte med Alice ;P .
Så drog jag, mamma,mathilda och Alice till stan :) .
Mathilda köpte massa kläder till Alice ;P .
Och jagb köpte ett Deadem ;P .
Se vad som händer ikväll, träffa min älskling kanske?
PUSS!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh