fuck you


Försvinn från mitt liv,
Jag vill aldrig mera se dig,
Jag vill inte ha kontakt,
Eller vara din vän,
Du är värdelös för mig.
Hur kan du tro at du kan leka med mig?
Ljug lite till,
Jag har slutat tro på dig,
Och alla dina lögner,
Försvinn ur mitt liv,
Jag har redan glömt dig,
Och raderat alla minnen.

Du tror att du sabba mitt liv,
Och att jag inte kan ta nya kliv,
Men du vet vart dörren är, snälla bara gå din väg,
För jag vill aldrig mera se dig eller höra din lögner,
Aldrig igen och du kan drömma om att vara min vän,
Du sabbade det här och det är FAN dittt eget fel,
För du är inget värt för du har tagit steget ner,
För jag vill inte se dig mer eller höra dina ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh