MÅNDAG


hej hej :) . Första dagen på praktiken efter lovet.
Jag gav mig själv en sovmorgon i morse (A) , hehe.
Sov till 10 ^^ , var på dagiset vid 11 ;D .
Sov skit dåligt inatt, somnade sent och vakna av en mardrömm...
Efter praktiken drog jag upp på stan och shoppa :D .
två par leggings köpte jag :) . Sjukt snygga ;) .

När jag skulle hem var bussen 15 minuter försenad :O .
Och jag hade sjukt ont i huvudet och var sjukt trött! .
Så vid svampen så gick bussen typ sönder .
Så det vart iskallt på bussen och det blåste :O .
Sen vid coop gick bussen sönder helt så vi fick gå aav,
och ta nästa buss :O . HALLÅ!! Vafan äre för nya bussar vi fått?
Jag HATAR dom, ddom e aldrig i tid, dom kronglar alltid och går sönder!

Nu ska jag spela tv-spel, baka och sitta vid datorn :) .
Kommer nog somna tidigt inatt , hoppas jag :O .
Sjukt irriterad efter buss händelsen.
Trött och huvudverken går inte över.
Aaaaaa, hejdå!




2 för 149 :D .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh