ONSDAG


Hej hej, har varit på praktiken idag till 15:00 :) .
Underbart som vanligt, älskar dom ungarna :) .
När jag kom hem så tränade jag på crosstrainern,
och gjorde 100 sittups :) , hehehe. Kände mig tjock (A) .
Har kollat på andra avenyn på datorn nu i alla fall.
Ska väl ut på promenad sen, får se vad som händer ikväll.

Föresten, på måndag börjar jag min nya diet :D .
Ska dricka en "naturdiet" (den på bilden) om dagen bara (A)  .
Det är 180 kalorier i en sån ;P , 1 sån om dagen i  1 vecka.
Så får det bli! Min favorit är choklad, den är sjukt god ju :O .
Det blir bra resultat av den också, så den funkar ju :) .
jag ska nog leva på såna i sommar ;P .
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mindre kcal i en proteindrink...

2010-03-31 @ 23:20:25
Postat av: SajmoneH

Jaha och? bättre ämnen i det jag dricker

2010-04-01 @ 22:10:58
URL: http://sajmoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh