TORSDAG


Hej hej :) . Var på praktiken idag hela dagen :D .
Vi gick ut på morgon till lunch, det var skönt :) .
Hade det roligt och mysig med ungarna som vanligt!
Efter praktiken handla jag mat med farsan .
Sen drog jag till stan med Jossan,
Det var ju tjej kväll på stan, stan hade öppet till 21:00 :D .
Och det var massa rea och man fick smakprover och sånt.
Så öppnade dom nya affärer och sånt skit :D .
Jag köpte en tröja till mamma, tyckte hon förtjänade den.
Jag är så snäll :D . Har precis gjort 200 sittups :D .
Var tvungen ju (A) . heheh. Har gjort vofflor idag med.
Voffel dagen idag ju ;P . hehe!
Nu sdka jag sitta uppe ett tag, för syrran e på sjukhuset.
Hon kanske ska föda :O . Gud så spännande !!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh