TORSDAG

PRAKTIKEN

Tja tja ;D . Var på praktiken idag med.
Har inte skolkat en ända dag den här veckan :O .
Tog ju sovmorgon i 2 och en halv timme i måndags .
Ska i alla fall gå imorgon med :D .

BUSSARNA

Jävla äkel bussar som ALLTID är försenade!
Första bussen kom inte, andra bussen var 15 min försenad,
PLUS att bussen gick sönder! HATA BUSSARNA!
Jag ska börja ringa varje gång dom är försenade nu.
Då får jag 50 kr på ett busskort, fyfan vad jag sak tjäna!
Dom har ju vart försenade i 3 månaderf nu :O .
Dom är miljövänliga, men det är inte ens värt det.
Om dom ska komma försent hela tiden och gå sönder!

IDAGENS

Jag känner att jag måste träna ganska mkt idag...
Trampa på trampern i 15 minuter, göra situps 100 st.
Gå promenad i 1 timme. Känner mig så tjock :$ .
Ska simma med mamma imorgon efter praktiken :D .
Det ska bli gött ;D . Ska väl bara träna idag,
kolla tv och tv-spel :) .
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh