fuck you


Jag kan inte gråta längre, det har tagit slut på tårar,
Det plågar mig att i inte kommer sova mer tillsammans,
Nu går vi skilda vägar även fast vi lovade varandra,
Att det skulle vara du och jag för evigt.
Men utan dig bredvid mig så kommer livet sakna mening,
Jag saknar medvind, när fan ska det vända?
Jag ska  sluta hoppas för det kommer aldrig att hända.
Ta dig i kragen och håll dig vaken på dagen,
För allting går vidare men saknaden den skaver,
Men ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig.

Jag kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig,
Tack för alla fina minnen som vi delar,
Jag känner rädslan nu för skillnaden attt leva,
För det spelar ingen roll nu om det är du och jag,
För bara du är lycklig så kommer livet sluta bra.

Jag är inte rädd för döden längre, vi ses på andra sidan,
Jag längtar redan dit och resan kan bli jävligt slitsam,
jag har aldrig älskat nån så mkt som jag älskar dig,
men jag försöker vara lycklig idag,
men dörren är ju stängd och du har nyckeln tillbaks,
I alla fall ett tag men jag måste gå vidare,
Inte idag men jag vill få stopp på mitt lidande,
Jag minns den där gången när vi cyklade till stranden,
Handduk på marken och vi älskade i sanden,
Och sen låg och kollade på alla stjärnor,
Det är nog det bästa  minnet.
Hellre ledsen med dig än glad utan dig,
Men spelar det någon roll när sagan bara slutade?
Det var för oss som solen sken som guld,
Och gick upp varje morgon för kärlekens skull.

Kanske var det bra det som hände,
Och vad som än händer så var du min ängel,
Du kom till jorden för att ta mig från min depression,
Det är ingenting i mängden som jag klätt med ord,
Jesper Ström du är i mitt hjärta föralltid,
Och jag hoppas att vi bara varit tanksprid,
För ingen av oss ville ju igentligen det här,
Slut på ord nu men jag skriver lite till,
18 månader den bästa tiden i mitt liv,
Jag kan bara hoppas på att ödet för oss samman,
Jag vill leva med dig och få se döden tillsammans,
Men vi får se nu vad framtiden har att bjuda på,
Du och jag åt skilda håll, det kan bara inte sluta så,
Så jag lever livet och slutar lipa nu,
För du och jag har ett band som aldrig kommer slitas ut.

Fuck allt jag sa, fuck allt som var bra,
Och skillnaden som går att se från igår till idag,
Du skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig,
Jag känner ångest över att jag nånsin lärde känna dig,
Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting,
Tusen chanser men dom tjänade fan ingenting till,
Du gör som du vill och skiter i vad jag känner,
Inte ens när ditt eget blod talade,
Till och med när din egna jävla bror fick försvara mig.
Jag skrattar åt alla lögner som du startade,
Jag vill inte se ett skit från våran tid tillsammans,
Jag tycker synd om tjejen om du nånsin lyckas skaffa någon annan,
Du kanske bättrar dig, men det väntar och ser,
Tills vidare så ställer jag frågan, vad fan tänker du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh