FREDAG


Tja tja fan ;D . Idagens var jag på praktiken 10:45 till 15:15 .
Hade sov morgon ju ;D , för jag va på festen igår ;) .
Efter praktiken drog jag och syrran och handla :D .
Sen satt vi på balkongen och kolla skräckfilm och åt chips :D .
Najs som fan ;D . Sen drog vi på grill fest typ xD .
Dom drack uppe vid gladaberget ;) , najs vare :P .
Sen börja det spöregna :O så vi satte oss under en gran!
Sjukt mysigt ju :O , särskillt när man har sin älskling Tim :D .
Min mobil dog så han inte ta så mkt bilder xD .
Och nu sitter jag här och nördar vid datorn ^^ .
PUSS PUSS!


FULLA TIM OCH JAG ^^ <3




TIM OCH JAG SITTER UNDER EN GRAN DRICKER ÖL ^^ <3




Grill experten Jossan ;D <3 .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh