HELGEN!


Hej hej :) . Kom precis hem från Krille (A) .
Vi kollade på en SJUKT rolig film på 3:an,
den var ju helt sjuk xD hahah, helt galen film ju!
Vi hade det mysigt :) , var tvunden att dra för han skulle jobba.
Jaja, jag laddar upp alla bilder imorgon för jag hinner inte nu.
Jag måste gå och sova snart! Först tvätta bort smink!
Kan skriva lite vad vi gjort xD .

FREDAG:

När vi kom dram så drog vi och handla direkt.
Och spela lite tv-spel :D . Sjukt snygg lägenhet dom har!
Sen gjorde vi iordning en fin och god middag!
Så åt vi och kollade film hela kvällen å hade det trevligt!

LÖRDAG:

Jag, Jossan och Cornelia va i sollentuna centrum och shoppa :D .
Köpte en klänning och så åt vi pizza :) .
Sen drog vi hem till familjen ärlerud och va sociala med dom :D .
På kvällen åt vi tacos hemma hos brorsan.
Sen kom Cornelia och vi kollade på en film hela kvällen :D .

SÖNDAG:

Vi åt frukost på ballkongen i den härliga solen!
Vi satt där rätt länge xD . Sen packade jag och Jossan allt.
Så drog vi till Stockholm "någonting" xD hahahah!
Så kollade vi runt i affärer och fikade i solen.
Sen var det dax att dra till bussen och åka hem!
Skön buss tur :) , tog inte så lång tid i alla fall.
När vi kom hem så byte jag om och sånt sen drog jag igen xD .
Drog hem till Krille ju :P . Haha, är helt slut nu!
SKa ladda upp lite bilder på bdb sen ska jag sova!!!!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh