SJUK


Jag är sjuk idag med, men min röst har kommit tillbaka :D .
Jag hostar som FAN om jag inte tar min medecin :P .
Har sån här torr hosta så man hostar tills man nästan spyr,
man får kräkning men spry inte och tårarna bara sprutar :P .
Kan inte ligga ner heller, hostan blir värre och näsan täps igen.
Och jag får så ont i ryggen, nacken och axlarna när jag ligger.
Så jag sitter helst och ska jag ligga så ligger jag på mage med daorn :P .

Ska väl bara ligga här hemma hela dagen.
Ska hostan sitta i lika länge som den gjorde i December,
då tar jag fan livet av mig :O . Hade den hostan i 3 veckor!
Jag saknar mina underbara barn i alla fall.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh