Sony Ericsson K610i


Länge leve min mobil ;D . Den fyller 4 år i Augusti!
Jag köpte den på min 15-års dag, för mina EGNA pengar :) .
3000 kr kostade den plus minneskort 500 kr :P .
Den har hållt så jävla bra, den har gått igenom mkt!
Den har hamnat under vatten ett antal gånger :P ,
tappats i asfallten så alla delar flygit åt alla håll.

Den har 2 fel, micen är trasig och batteriet är trasig.
Jag kan prata i headsett med den så det spelar ingen roll.
Och jag ska köpa nytt batteri till den idag :D , WHIII!
Jag e så jävla glad :D . Äntligen hittat ett billigt batteri.
Dom kostar ju 500 kr i såna här vanliga affärer.
Fast hittade en butik på nätet och där kosta det 89 kr med frakt!
CP GLAD ÄR JAG :D . Så den dagen jag köper ny mobil,
den dagen blir inte än på ett tag ;) .

Jag är så kär i min mobil så det är helt galet ^^ .
Har med mig honom ÖVERALLT, till och med på toa och i badet.
Jag sover med honom i handen eller bredvid mig i sängen.
Jag har han på mig HELA tiden, KÄRLEK kallas det!


Bucklan längst ner i vänstra hörnet kom till när jag elda på den.




Hålen kom till när jag rökte, jag fimpa på mobilen ^^ .









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh