TISDAG

PRAKTIKEN

Hej hej :) , idagens var jag på praktiken till 15:15 .
Hade sjukt roligt idag med Alexis :D , han e grym ;D .
Vi skratt ihjäl oss hela tiden och lekte en massa xD .
Fick även massa av hans saliv i munnen :O .
Lång historia xD , det droppa ner i min mun och läppar i alla fall xD .
Det skratta vi åt hur mkt som helst ^^ .
Det var inte fören idag jag insåg hur mkt jag kommer sakna dom.
6 månader har jagb spenderat med dom, SEX MÅNADER!
Det känns ju som om dom är mina egna barn ^^ .
Dom har fått mig att må så jävla bra, dom har hjälpt mig.
Små barn är såna underbara personer, dom sårar inte.
Det kommer göra så ONT när jag lämnar dom...
Jag kommer fan gråta!

IDAGENS

Vart lite långt om praktiken xD . Hehhehe.
Efter praktiken drog jag hem och åt mat typ :P .
Sjukt varmt ute idag föresten :O , har nog blivit solbränd ^^ .
Har bara vart på coop idag med Jossan, nördat vid datorn och film.
Ska nog gåå ut och gå föresten ;O , så måste jag TRÄNA!
Kommer antagligen fasta vid O.C inatt ;) .
PUSS!


Kärlek till skor asså ;D .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh