LÄNGE SEN :O


Hej hej! Jag har inte skrivit på 4 dagar :O shiiiit!
Jag har verkligen inte haft tid, har haft sjukt stressigt.
Har varit i skolan hela veckan :) , eller jag skolka i fredags :P .
Jag drog hem till älskling istället och hade det mys :) .
Jag har pluggat efter skolan hela veckan.
Umgåts med Mathilda å Alice, varit barnvakt till Alice,
shoppat, vart på stan med folk och massa :P .

Igår, alltså fredags så var jag på bio med älskling.
3D film var det ;) sjukt roligt och läskigt!
Filmen var i alla fall sjukt bra! :)
Efter det drog vi hem till älskling och kolla idol!
Och idag har Jag varit med älskling och pluggat :) .
Ska väl plugga ikväll och ha mys kväll med Jossan!
PUSS PUSS!


BILDER FRÅN VECKAN :)


BIO MED ÄLSKLING




ÄLSKLING <3




ALICE OCH JAG




FÄRGAT HÅRET ;D




JOSSAN :) <3




PLUGGAT EN MASSA :P




ÄLSKLING <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh