MÅNDAG


Hej hej! Sov ju hos älskling igår till idag :) .
Vi basta igår och hade det massa mys :) .
Så idag var jag i skolan från 08:15 - 16:00 .
Vi har ju tema vecka den här veckan, sjukt hetsig vecka.
Eftersom det är en hel kurs som vi gör på en vecka.
Så man får INTE vara sjuk och såklart så är jag sjuk!
SJukt täpt i näsan, hostar, ont i huvudet, ont i halsen, hängig,
känns som jag har feber och ont i kroppen.
Men det är bara att knarka treo och nässpray!
Vi fick tillbaka provet som jag gjorde förra veckan,
i må bra kursen som jag aldrig varit på xD .
Jag fick G på det ^^ hahahah! Galet ju :P .

Jaja sen efter skolan så drog jag hem och knarka treo.
Har vilat, badat, fixat naglarna, städat och lite sånt :) .
Ska lägga mig och kolla tv om 5 minuter.
Det är bra på 3:an och 5:an, vet inte vilket jag ska se :O .
PUSS PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh