MÅNDAG/TISDAG


Han inte skriva igår, jag har för mkt att göra :P haha.
Jag var i skolan 1 lekrion och skolka 2.
Under dagen shoppade jag med jossan å åt lunch på stan.
Sen drog jag hem och pluggade resten av dagen.
Sen handla jag med Jossan och hade mys med film och chips!

Idag har jag vart i skolan hela dagen :) .
SLutade 15:45 och 16:00 hade jag utvecklingssamtal.
Och harf precis kommit hem nu och ätit lite mat ^^ .
Ska dra till Johan om 15 minuter :) .
Jag sover hos honom såklart!
PUSS



UTVECKLINGSSAMTALET

Hon var helt störd och ljög som faaaaaaaan!
Jävla fitt kärring är hon! Blev så jäääääävla arg och ledsen!
Hon sa att jag inte trivdes i skolan, att jag inte var intresserad av ämnena.
Jag sa att jag vist var det men hon sa emot hela tiden :S .
Så var jag sjuk i början av skolan men hon säger att jag ljuger om det!
Hon är helt jävla störd! Och så är jag inte som alla andra,
att jag pratar och skriker och frågar en massa i klassrummet.
Men hallå! Jag gör allt jag ska, lämnar in uppgifter som jag ska.
Och jag förstår när dom förklarar och säger saker,
vafan ska jag fråga då när jag vet vad jag ska göra? :O .
Hon säger att jag ljuger om min frånvaro och bla bla bla!
Jag orkar inte :O . Hon tryckte ner mig som faaaaaaan!
Fitt kärring är vad hon är!
Och jag tänker byta mentor!
FUCK YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh