ONSDAG


Hej hej! Jag sov då hos älskling igår till idag :) .
Fick feber på kvällen och mådde dåligt :( , men vi hade mys ändå!
Vi kollade IDOL, sjukt bra ju! hehe ;)  .

Idag låg jag och älsling och hade det mys på morgonen i 2 timmar.
Sen åkte han till skolan och jag hem, sov ju inget inatt...
Så ringde jag dagiset för jag ville hälsa på
och då sa hon att hon precis skulle ringa mig :O .
Dom behövde en vikarie ^^ så jag åkte och jobba till 16:00 :D .
SJUKT underbart att träffa ungarna igen!!!!!!
Alla kände igen mig och krama mig och hade mys med mig :) .
Så jävla roligt hade vi :D och dom grät när jag gick hem :P .
Hon skulle ringa om dom behövde mig någon mer dag :) .
Så jag har vart hos polisen och hämtat ut papper jag ska skicka in,
så jag får mitt polis register. Måste ge det till dagiset :P .

Har vart ute och gått med Jossan, handlat och pluggat!
Ska väl plugga mer nu, kolla idol, läsa bloggar och sånt!
Snart helg igen ;) hehe, skönt!!!!!!!
PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh