Provocerande och SD


Shiiit vad folk blev hets på Facebook när jag ändrade min status till:
Förintelsen är påhitt!
Jag skrev det för att provocera er alla och se vad ni skulle skriva.
Men seriöst så tror jag det mesta är påhittat,
allt är ju fan inte sant, man överdriver ju och kanske hittar på.
För skvaller är ju inte alltid sant eller hur?
Sånt som snackats från mun till mun till mun till mun,
sånt blir ju inte heller helt sant.
Och dom skriver ju i bäcker såna saker som inte ens går :S .
Men jag får ju ha mina åsikter och tro på vad jag vill!
Jag är ju inte dum i huvudet för det.
Folk som inte kan acceptera att folk tycker och tror olika,
dom kan ju inte må riktigt bra ju!


Och det här med Sverigedemokraterna.
Vilket jävla HAT alla tar ut över dom :S .
Det var ju förfan Svenska folket som röstade in dom.
Och bara för att mona FUCKING muslim är i riksdagen,
så går ju inte jag ut med massa hat :O .
Det är ju vad Svenska folket röstat fram,
och alla tycker ju olika! Det accepterar man ju :O .
Och man är INTE rasist för man röstar på SD :S .
Ni vet att dom flesta invandrarna röstar på SD,
för dom är också trötta på hur dom andra sköter invandringen.
Och den där andra jävla partiledaren som inte ville sminka sig,
för SD Jimmie sitter där inne :O . SJUKT omoget och töntigt är det!
Och det dom gjorde mot SD Jimmie.
Dom satte på hon som sminka honom huckle,
för och provocera honom och försöka få ut något negativt.
Men det fick dom fan inte! Jimmie respekterar folk med hucklen.
Varför göra såna saker :O galet stört ju.
HERREGUUUUUUUUUUUUUUD!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh