SENASTE DAGARNA


Hej hej!  Nu är jag tillbaka igen! Nu är det väl bra med det där som hänt.
Jag bleev i alla fall sjuk  i måndags kväll, fick hög feber då :(  .
Och idag  har jag fortfarande feber! Har sjukt ont i lederna också.
Jag hatar att vara sjuk :( . Så himla jobbigt och ont.

I måndags skolka jag, det var busskort strejk!
Så jag shoppade med Jossan, köpte bara strumpor :P .
Och så köpte jag 3 svarta korgar.
En har jag armband i, en har jag halsband och ringar i
och den tredje har jag nagellack och örhängen i :) .

Igår kväll kom min älskling hem till mig :) .
Vi kollade på idol, någon konstig film, hade mys,
låg och pratade och massa sånt :) .

Och nu är det Onsdag, älskling drog till skolan i morse.
Jag saknar honom redan! Han är så himla underbar ju!
Jag  tänkte dra och shoppa idag, men jag mår sjukt dåligt nu.
Jag får väl göra det imorgon om jag mår bättre!
PUSS PUSS!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh