TISDAG


Hej hej! Somnade innan 22:00 igår :O , sov 9 timmar inatt!
Hade skola idag från 09:15 till 16:30 . Jobbigt som fan!
Sen direkt efter skolan drog jag till farmor och interjuva henne,
det var till ett skol arbete som jag missat, inlämnat imorgon!
När jag kom hemma så börja jag plugga på allt jag missat,
eftersom jag varit sjuk i 6 skol dagar!
Blev precis klar med allt faktist :) , känns sjukt bra!
Tog 2 "raster" när jag plugga, köpte godis och bada :P .
Så nu tänkte jag gå och försöka sova,
det är en ny skol dag imorgon! hahah ;) .
PUSS PUSS!


ESTETISK VERKSAMHET




PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA PLUGGA...






BADA MED TÄNDA LJUS OCH LUGN MUSIK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh