MÅNDAG


SKULLE PUBLISERATS VID 13:00


Hej hej! Jag sov ju hos älskling inatt! Vi ahde jätte mysigt :) .
Fast jag sov typ ingenting inatt, för jag har hostat så JÄVLA mkt hela natten.
Sjukt jobbigt :( , och jag skulle upp 07:00 till skolan .
Det orka jag inte så jag gick upp när älskling skulle till skolan.
Fast jag hade så ont i huvudet och var så trött så jag orka inte dra till skolan.
Jag hade ändå bara bild å idrott, idrotten kan jag ej vara med på,
eftersom jag varit sjuk :P .

Så jag har gått på stan lite, kollat runt.
Sen drog jag hem och slipa och måla min garderobs dörr :) .
Sen har jag rivit ner den sista tapeten :D , så det är klart!
Det känns skönt att få något gjort, har ju aldrig tid ju :O .
Tänkte ta och slipa den andra dörren med nu eftersom jag har tid!
Vi får väl se vad som händer senare, kanske skriver blogg ikväll.
PUSS PUSS!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh