FREDAG


hej hej! Idag kom jag och älskling inte upp på morgonen.
Vi sov vidare xD så har vi haft mys och sånt.
Just nu sitter jag i Virginska skolan med Jossan.
Är med på hennes lektion :) , hon slutar 13:20 .
Då ska vi shoppa sen hem igen ;P .
Jag får se vad jag hittar på ikväll :) .
PUSS!

PSYK

Jag var ju på psyk igår, det gick bra men det var lite jobbigt.
Dom fråga massor från förr, när jag var 16 år.
Fick i alla fall massa medicin :) 3 olika xD .
En för sömn, en för ångest/oro/panik och en för depression.
Hoppas det blir bra nu :) . Ska dit igen om 1 månad.
Kolla hur det gått sen ska jag ta blodprov för att se fall min kropp saknar något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh