FREDAG


Fredagen har varit underbar och kommer fortsätta vara det.
Alice sov ju hos mig s jag vaknade upp med henne, sjukt underbart :) .
Men har inte sovit något inatt typ, ville inte ta sömntabletter eftersom Alice sov hos mig.
Tog hundra år innan jag somna, vaknade minst 5 gånger i timmen och gick upp kl 6 :( .
Har lekt med Alice till typ 11 i morse då duscha jag och fixa mig :) .
Nu är jag hos älskling, vi har kollat på big brother.
Så tog jag en halv sömntablett och sov några timmar :) , skönt!
Men nu är jag sjukt seg i hjärnan och kroppen efter tabletten.
Nu ska vi grilla ute i grillen, kött blir det med klyftpotatis till :D .
Ikväll blir det film med massa mys.
PUSS PUSS!






MIN MAT :)




ÄLSKLINGS MAT :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh