MÅNDAG


Hej hej! Helgen har varit underbar med min älskling.
I Fredags shoppade jag och älskling och hade mys.
Vi gick ju på bio i Lördags på "Rio" , barn film xD .
Haha bara en massa barn och sen vi, den var sjukt rolig!
Vi var i lokalen och spelade igår, sen har vi haft massa mys!

Idag orkade jag inte gå till skolan, låg och hade mys med älskling.
Sen drog han till skolan och jag shoppade :) .
Köpte bara deo och sminkborttagning xD .
Underbart väder idag föresten! Sommar väder :) .
Idag ska jag väl ut och gå, plugga, duscha, kolla tv.
Imorgon ska jag till psyk =/ hoppas et går bra!
PUSS PUSS!


LITE BILDER PÅ VAD JAG KÖPT I HELGEN









Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygga underkläder, vart köpte du dom?? :)

Svar: H&M:)
SajmoneH

2012-10-03 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh