PACKAT


Hej hej! Min huvudverk har gått över! :) :) :) .
Så jag har solat, kollat tv och packat till helgen.
Jag ska ju sova hos älsking hela helgen.
Och HERREGUD vad saker man måste ha med sig:

* 3 par string trosor
* 3 par vanliga trosor
* 3 par strumpor
* 2 bh
* Ett par Jeans shorts
* Ett par Jeans
* Ett linne
* En fin topp
* en koffta
* En tröja/koftta (är inte med på bilden)
* Ett par skor
* Smink väska med allt tillbehör
* Solkräm
* Solglasögon
* Bikini
* Skärp
* Medicin

Anledningen varför jag har så många trosor med mig,
Det är för jag sover inte med string! Sover med vanliga trosor xD .
Gud vad saker jag har med mig, ska släpa på det hela dagen i skolan också!
Sjukt jävla jobbigt kommer det bli :( .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh