STRESS


Omg jag tror jag dör av stress och oro snart!!!!!!!!!!!
Jag ska få betala skolan över 4000 kr för jag varit sjuk ofta,
Jag ligger efter i skolan, Vi har nationella prov i hela Maj,
Jag ska resa = 10 000 kr plus massa mer pengar under resan,
Mitt sms och internet har gått ut på mobilen = 1000 kr,
Jag betalar min psyk medicin sjäv = 300 kr i månaden,
Jag får troligtvis inget sommarjobb i sommar,
Jag kanske inte får studiebidrag dom 2 åren jag har kvar på gymnasiet,
Jag får inget studiebidrag den här månaden,
Jag har tagit pengar från sparpengar jag fått av mamma
och kommer betala allt jag skrivit om med dom pengarna.
Då blir det INTE mkt kvar av sparpengarna.

Jag tror jag dör, helt jäva seriöst jag vill bara skjuta mig :O .
Jag dör av stress och oro, jag hatar det!!
Jag MÅSTE ringa psyk imorgon och se om dom kan göra något.
Om dom kan ge sjukintyg för dom 4 månaderna jag varit "sjuk" mkt.
Jag HOPPAS att dom kan göra det, för dom skulle lösa ALLA mina problem då.
Det är bara att hålla tummarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh