Älskling


Idag har jag och min älskling Johan varit tillsammans i 1 år :) .
Vi förlovar oss även idag :D . Men ringarna kommer om 1 vecka.
Thihi, allt känns så underbart med dig älskling!


När jag träffade dig så låg jag på botten men du fick mig att vilja kämpa och du tog mig till toppen.
Jag är så lycklig att jag träffade just dig! Utan dig så hade jag inte levt här idag.
Du är världens finaste, underbaraste, snällaste pojkvän.
Du ser mig som jag är och accepterar mitt jag.
All skit som jag gått igenom, du har alltid stöttat mig igenom allt.
Du tror på mig och tycker att jag är bra.
Du har tänt min livsglöd och fått mig vilja leva.
Jag älskar ditt skratt och jag älskar när du ler,
Du får mig att smällta för du är så himla fin.
Jag hoppas att det alltid kommer vara vi.
För utan dig så klarar jag mig inte, du är min andra halva.
Du fick mig älska livet och vara stolt för den jag är.
Du fick mig glömma all skit och bara blicka framåt.
Med dig är jag starkast och klarar vad som helst,
För du är min ängel som finns där för mig i alla lägen.
Du är mitt allt och så mkt mera,
Jag älskar dig mest i hela världen <3 !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh