Fri


Jag har varit ärlig och försökt att förklara,
men du lyssna inte du bara vände ryggen till,
Men nu har jag fått stopp på dig och göranågot åt det,
Så det här var mitt val, det var rätt svårt att ta,
Men om jag stannat kvar så hade jag inte levt här idag,
Jag ska vara ärlig som du bad mig vara mot dig,
Du har våldtagit mig, misshandlat mig och det sitter kvar i mig,
Så säg mig varför har du inte märkt att jag blivit blivit knäckt,
Bara fortsatt utan att kunna sluta med det,
Du får ta ansvar för det du gör för det är inte mitt fel,
Att du behandlade mig sådär det är du som ligger bakom det,
Det finns ingenting kvar, du släckte solen och du bad mig att dra,
Och jag gjorde som du sa och nu står du ensam kvar.

Jag är inte dum och låter andra göra vad dom vill med mig,
Jag har lärt mig säga till och vända ryggen till,

Så jag rensar tankarna, kastar bilder och raderar dig för gott,
Det finns inget att gå tillbaka till för du han gå för långt,
Och alla sår du skapat kommer sitta kvar ett tag,
För du styrde över mig och jag gjorde allt som du sa,
Kärleken är läskig hur man kan stanna hos en person,
Bara för att man är kär så slänger han skit som man tar emot,
Jag bönade och bad om att du skulle lämna mig,
Men jag trodde på det du sa att du älskade mig,
Det kanske du gjorde men förklara för mig då,
Hur kan man bete sig som du och skada nån så hårt,

En massa märken som sitter kvar för alltid,
Och jag vill gå vidare utan dig i min framtid.

Jag skriver för terapi, att skapa mig ett eget liv,
Utan dig bredvid där du och jag blev vi,
För jag mår dåligt av att se dig och höra ditt namn,
Vi var tillsammans i nästan 2 år,
Så du hade en massa tid, men du valde att kasta skit och förstöra mitt liv,
Tänk alla gånger som vi bråkat och du har blivit sur,
Du slog mig alltid hårt och kalla mig massa saker,
Bara för att jag hade kill kompisar, varför blev du så svartsjuk!?

Alla sår som duj skapat hur ska jag glömma dom allihop?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh