FREDAG


Hej hej! Jag var inte i skolan idag, men jag sjukanmälde mig.
Älskling åkte tidigt i morse för han skulle iväg och åka snowbord.
Jag sov ett tag sen städa jag älsklings rum ^^ hahah.
Jag åt frukost, kollade tv sen drog jag hem :) .
Har precis städat mitt rum, badrummet och hallen ;D .
Ska iväg och handla sen, får se vad som händer ikväll.
PUSS PUSS!

Och föresten, min mentor ringde HEM till pappa :S .
Hon berätta att jag hade sjukanmält mig, att jag är borta mkt,
att jag har tid hos skolsysterför att jag har ont i huvudet ofta :O .
Hon får inte ringa mina föräldrar och snacka om min skolgång,
jag är över 18!!! Sen så ljög hon för min farsa också :O .
Pappa fråga om det var hon som sagt att jag har ätstörning.
Hon sa NEJ :O , hon är fan helt jävla sjuk i huvudet!
EFter ovet går jag till rektorn och anmäler henne.
Jag orkar inte med att ta mer skit från henne!



DAGENS OUTFIT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh