TISDAG/ONSDAG


TISDAG

Fick migrän idag :( sjukt jävla ont i huvudet och mår illa!
Var hemma från skolan, men jag sjukanmälde mig!
Låg och sov halva dagen sen drog jag till älskling.
Vi bada med tända jus, åt pizza, kollade tv och hade mys.

ONSDAG

Idag var jag ledig från skolan eftersom jag tatuerade mig :D .
Det tog 1 timme och 30 minuter typ :) .
Det gjorde faktist inte ont, jag trodde att det skulle göra jätte ont.
Det gjorde ont när han tatuera vid revbenen och höftbenen.
Och så kittlades det i början när han tatuera längst ner ;P .
Efter det drog jag hem, har lagat mat å ätit och kollat på tv.
Ska ut och gå, laga middag, städa, duscha, kolla tv och sova.
PUSS PUSS!


RESULTATET




INNAN HAN BÖRJADE TATUERA




MEDANS HAN TATUERA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh