LÖRDAG/SÖNDAG


LÖRDAG

Hej hej! Han inte skriva blogg igår! Hade fullt upp ^^ .
Jag vaknade upp med älskling såklart, fick frukost på sängen av honom.
Han är så underbar! Så ahde vi mys med film sen var jag tvungen att dra.
Skulle åka till Mathida för Robert hade kalas ;D .
Det blev smörgåstårta, sjukt gott! hehehehhe ;D .
Vi var där till 4 typ. Då drog jag och jossan ut och gick.
Sen var det middag! EFter det förljde jag med mamma till jour.
Hon skulle skjutsa Mathilda dit hon hade gjort illa knät.
Dom skicka vidare henne till akuten och där blev hon sittand i timmar.
Sen fick hon ligga kvar där. Har inte hört något mer från henne.

SÖNDAG

Jaha, vaknade av att mitt gratis internet på mobilen e slut!
Hur kunde jag göra slut på det :O , helt galet ju!
Nu får jag vänta i 1 hel vecka :O , kommer döööö!!!
Ska väl nörda vid datorn och vid 1 drar jag till min älskling :) .
Jag ska sova där såklart ;D . Får se vad vi hittar på.
PUSS PUSS!


JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR GÖRA DEN HÄR!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh