MÅNDAG 10:e Januari


Hej hej! Nu ska jag börja blogga igen eftersom jag börjat skolan nu.
Jag måste hålla koll vilka dagar jag är sjuk eller skolkar på.
För lärarna är cp med det! Hehehe.

Idag var jag INTE i skolan. Jag sov hos älskling till idag,
vi har vänt på dygnet så vi somnade vid 4 :O .
Vi vaknade vid 1 xD Hahahha. Fast jag sjukanmälde mig förståss :) .
Jag kom hem från älskling för 1 timme sen.
Vi har softat hel dagen, kollat tv, badat med ljus och sånt :) .
Bara haft det mys hela dagen :D . Thihihi!

Älskling kom ju och hämta mig i fredags natt! Klockan 3 på natten :P .
Han saknade mig så mkt xD , han är för gullig!
Så jag har sovit hos honom sen i fredags!
Vi harf sovit länge om dagarna, bakat, badat, gått på bio
och bara haft det mysigt! Vi såg Harry potter på bio.
Den var faktist bra :D , sjukt spännande!
PUSS PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh