TISDAG

Hej hej! Idag var jag i skolan hela dagen. Hade matte, engelska och svenska. Hade hälsosamtal idag också. Fick väga mig, mäta mig och svara på massa frågor. Och hon börja ju hetsa direkt att jag väger för lite, hon fråga fall jag stoppar fingrarna i halsen :s , hon frågar hur mkt jag äter, hur ofta jag äter och massa sånt. Hon vill skicka mig till kuratorn så jag där snacka med henne :s . Orka att alla tjatar om allt hela Jävla tiden! Jag mår bra, jag har inte ätstörning, jag mår bra över min vikt. Jag har allti vägt för lite, inget farligt med dä. I alla fall.... Efter skolan plugga jag, kolla tv, laga mat och bada. Ska sova snart, har ont i huvudet :( . PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: anonym

Vart är jeansen köpta?

2011-01-26 @ 10:39:46
Postat av: Anonym

Hej skriv gärna i ditt nästa blogginlägg vart du köpte dina jeans:D

2011-01-26 @ 10:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh