TISDAG 11 Januari


Hej hej! Idag är jag INTE i skolan, orkade inte idag heller.
Somnade vid 3 inatt och vaknade 12 :O , heheh.
Idag har jag städat, rensat och dammsugit mitt nya rum.
Sen tog jag bort listerna, slipa, spakla och sandpapprat väggarna.
Nu är det bara att köpa tapeter och börja tapetsera :D .
Det ska bli skönt att få ordning på mitt rum! Har saknat det ;) .

Har precis ätit och tänkte gå ut på en lång promenad nu.
Resten av dagen ska jag väl städa badrummet, städa mitt rum,
Spela tv-spel, bada och kolla på tv. Ska försöka somna tidigt idag.
Tänkte försöka gå till skolan imorgon :) .

Föresten, jag har slutat shoppa nu för alla mina pengar och ska börja spara.
Så jag tänkte göra min efterlängtade tatuering i svanken!
( DEN PÅ BILDEN )

Ska väl beställa tid i slutet av månaden.
Det kommer väl vara flera månaders vänte tid,
jag hoppas att få den klar till sommaren!
PUSS PUSS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh