Att få vara jag


Att Få Vara Jag

Om du hade en chans att få vara jag,
Så skulle du se hur jag känner varje dag,
Du skulle känna all den smärta som jag bär,
Och alla minnen som fortfarande tär,
Du skulle få se dom saker som jag älskar,
Men också all den smärta som jag hatar,
Du skulle se alla dom svek som bränner mig,
Och alla dom minnen som fortfarande sårar mig,
Du skulle få känna hur det är att vara trasig,
Hur lätt det faktiskt är att bara gå sönder,
Hur det är att inte ha någon livslust kvar,
Att inte känna sig lycklig eller glad,
Du skulle få se hur meningslöst allting är,
Att känna sig värdelös och ingenting värd,
Att känna sig som ingenting,
Och allt man vill är att få känna sig hel igen.

Om du hade en chans att få vara jag,
Så skulle du se hur jag har det varje dag,
Du skulle känna all den smärta som jag bär,
Hur det är att inte ha någon som finns där,
Du skulle få känna hur det är att vara ensam,
Att känna sig osynlig och aldrig bli sedd,
Att aldrig känna sig älskad utav någon,
Att man aldrig duger och att folk tar avstånd,
Du skulle se hur det är att ha ett krossat hjärta,
Att ha ett liv som är uppbyggt på smärta,
Hur lätt det är att falla dit i ett beroende,
Och att aldrig kunna ge ett äkta leende,
Du skulle se hur det är att känna sig svag,
Att ständigt ta emot sparkar och slag,
Man önskar att man vore stark,
Och att man hade kraften att orka kämpa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh