Blickar


Jag hatar när sommaren kommer och jag måste visa armar och ben.
Det är då jag måste visa mina ärr, alla konstiga blickar jag får.
Jag hatar det, för dom vet inte varför och hur det är.
Jag undviker att visa mina armar och ben så ofta jag kan.
När min pojkvän eller familj kollar på dom och får en ledsen blick.
Jag hatar det! Och ärren påminner mig om allt hemskt också.
Såren läker med åren men ärren återstår.

Ingenting blev bättre fast minuter blev till år,
Allt från det förflutna det satte sina spår,
Jag har haft ett dåligt liv som har dragit mig ner,
Jag börja skära mig i armarna och jag orka inte mer,
Rösterna som skriker hur dålig jag är,
Jag fick problem med maten och jag börja märka fel,
Jag har alltid sätt livet som ett utmanande spel.


Jag vill inte leva kvar i en värld som är svart,
Jag är trött på att somna i tårar varje natt,
Jag vill kunna skratta som er,
Jag vill kunna leva som ni,
Någonting saknas,
Det som var mitt liv.



Bild på mitt ena lår, dom röda ärren gjorde jag för 1 månad sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh