Dåligt


Igår var det en sån där sjukt dålig dag, allt var fel.
"När psyket tar över helt, då finns det inget att göra, allting blir fel"
Jag började ju på morgonen med att dricka vin, blev full såklart.
Jag tog lite filmjölk och mådde sjukt illa.
Så jag gick till toan och stoppa fingrarna i halsen och kräktes.
Efter det mådde jag sjukt illa, inte sugen på någonting.
Så jag åt ingenting på hela dagen, och det gjorde så jag blev irriterad, sur och sånt.
Blev sjukt deprimerad, fick panik och massa ångest.
Jag viste inte vart jag skulle ta vägen!
Tillslut tog jag sömntabletter och somnade.
Idag känns det bättre, men vet inte om jag kan äta...
Har ångst från igår för jag var så himla sur på älskling.
Älskling är på jobbet just nu, han kommer hem vid 16:30.
Jag ska väl städa lite här, nörda datorn, ut och gå, försöka äta.
PUSS PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh