Du Behandlade Mig Fel


Du Behandla Mig Fel


Nu har jag fått stopp på dig och våga göra någonting åt det,
Så det här är mitt val och det var rätt svårt,
Men om jag hade stannat kvar så hade jag inte levt här idag,
Jag ska vara ärlig som du bad mig vara mot dig,
Du har misshandlat mig, våldtagit mig och kallat mig massa saker,
Säg mig varför har du inte märkt att jag blev krossad,

Bara fortsatt och jag har inte kunnat stänga av känslorna,
Och du kunde inte ta ansvar för det du gjorde,
För det är fan inte mitt fel att du behandlat mig såhär,
Det är du som ligger bakom det.


Alla dessa minnen följer med mig till graven,
Dom sakerna som du gjorde fick mig att falla ner,
Släcka min låga och känna mig sårad.

Jag är inte dum och låter andra göra vad dom vill mot mig,
Men jag har lärt mig säga till och vända ryggen till,
Det finns inget att gå tillbaka till för du han gå för långt,
Och alla sår som du skapat kommer sitta kvar för alltid,
För du styrde över mig och jag gjorde allting som du sa,
Kärleken är läskig hur man kan stanna hos en person,
Bara för man är kär så slänger dom skit som man bara tar emot,
Jag bönade och bad att du skule lämna mig,
Men jag trodde på det du sa att du äskade mig,
Det kanske du gjorde men förklara för mig då,
Hur kan man bete sig som du och skada någon så hårt,
En massa märken som sitter kvar för alltid,
Och jag vill gå vidare utan dig i min framtid!

Tänk alla gånger du misshandla mig bara för jag hade killkompisar,
Varför blev du så jävla agressiv och svartsjuk?
Men hur ska jag glömma allt som du har gjort?
Alla sår som du skapat, hur ska jag glömma alltihop?
Det är dags för dig att inse att du inte kan leka med mig mer,
För jag har insett konsekvenserna med det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh