Hej


Hej hej! Har inte orkat skriva blogg, har inte haft tid eller lust.
Var i alla fall barnvakt till Alice igår till 1 typ.
Hon vakna strax inna 7 så vi han med mycket.
Åkte buss med henne till coop och köpte sommarlovs busskortet.
Så gick jag hem från coop med henne i vagnen.
Vi stannade till vid ett dagis och lekte ganska länge där :) .
Sen drog jag till min älskling, vi kolla big brother och hade det mys.
Jag sov hos honom igår till idag, han sover fortfarande :P .
Idag ska jag till psyk kl 13:30 , känns lite jobbigt.
Har inte någon lust alls att gå dit idag, men jag måste ju...
Har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen.
PUSS PUSS!


BILDER FRÅN IGÅR












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh