Jag önskar



Jag vet att det är svårt att låtsas vara glad,
När läpparna ska le när man skapar sig en falsk fasad,
Dagar då man känner hur ögonen svämmar över,
Och insidan rivs upp och hjärtat bara blöder,
Jag tänker tillbaks på oss på det som såra,
Att allt du gjort fick mig till tårar,
Du knäckte mig totalt och det tär på mitt samvete,
ilskan blir till ångest som går ut över handleden,
Jag hatar mig själv för jag fastnade i det,
Jag kan inte få det ogjort det jag fastade i,
Tanken på allt får mig att bli svag,
Jag känner hur tårar börjar leta sig fram,
Men se på mig nu hur jag faller efter allt som du gjort,
Min svaghet fick mig att inse mitt misstag!

Det är sjukt att nån kan psyka en så mkt,
Ja hatar mig så mkt att jag gick på det så lätt,
Jag önskar att jag kunde ändra det och spola allt tillbaks.

Allt började som en saga men som fort fick ett slut,
Jag hatar mig själv för alla misstag jag gjorde,
Men jag var rädd och föll för dig så jävla hårt,
Jag brydde mig inte när alla andra sa att du var en idiot,
Jag var för feg för att våga stå på mig,
jag var så jävla dum som inte släppte dig på en gång,
Jag önskar att jag kunde ändra allt och spola det tillbaks.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, du verkar ju ha en underbar kille nu. Jag hoppas ni kan försöka lösa detta tillsammans istället för att du ska gå och må dåligt. Det är ingen som vill se dig må så dåligt. Du måste skaffa mod, även fast tidigare saker inte går att glömma men försök se framåt och på det du egentligen har. Det är jobbigt det vet vi läsare men det är även jobbigt för oss att få veta hur dåligt du mår för vi vill ju inte att du ska må så. Kom igen nu du klarar detta.:)

2011-06-13 @ 13:30:55
Postat av: SajmoneH

Jag kommer alltid må dåligt över det, det går inte att reparera såna saker helt.

Och jag skriver vad jag vill i min blogg.

Jag skriver av mig om saker som jag känner och det känns bättre.

Jag vet att jag vet att jag klarar det men jag måste få göra det på mitt sätt, genom att skriva av mig.

2011-06-13 @ 16:15:08
URL: http://sajmoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh