Kära dagbok


Kära dagbok

Det gör så ont i mig,
Vet inte om jag längre orkar med livet,
Det orksakar en sån enorm smärta.
Jag har haft smärta i mig så länge jag kan minnas,
Och det gör så ont varje gång jag blir påmind.
Jag har så mkt ledsamhet och hat inom mig,
Jag vill bara fly ifrån livet och aldrig behöva andas igen.

Kära dagbok, jag känner att all min livsbalans tagit slut,
Jag försöker att gå rakt men jag vinglar bara nu.
Allting som har hänt på senare tid har sugit ur min livsglöd och förstört min själ.
Jag försöker att kämpa och hitta ting att leva för,
Men jag vet inte vad jag ska ta mig till när livet går utför.

Min familj, vänner och pojkvän är dom som jag älskar,
Och jag vill säga förlåt när det är er jag lämnar.
Tro inte att jag inte tänker på er och vad ni känner,
Men jag måste tänka på mig själv för jag orkar inte längre.
Jag vill inte längre stanna kvar här nere på jorden,
Och jag är glad för allt som ni någonsin har gjort mig.
Glöm inte att jag älskar er och alla dom orden,
Men nu har döden kommit för att ta mig till änglaporten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh