Kommentaren


Kommentaren jag fick på ett tidigare inlägg:

Snälla, du verkar ju ha en underbar kille nu. Jag hoppas ni kan försöka lösa detta tillsammans istället för att du ska gå och må dåligt. Det är ingen som vill se dig må så dåligt. Du måste skaffa mod, även fast tidigare saker inte går att glömma men försök se framåt och på det du egentligen har. Det är jobbigt det vet vi läsare men det är även jobbigt för oss att få veta hur dåligt du mår för vi vill ju inte att du ska må så. Kom igen nu du klarar detta.:)

Uttala dig inte om något du inte vet någonting om.
Och jag skriver inte ens ner hälften av sakerna om hur jag mår.
Och min förra pojkvän som misshandla mig och våldtog mig som ni vet,
det är bara 2 saker som ni vet. Ni vet inte dom andra sakerna han gjorde.
Och det med min förra kille, det är bara en av tusen saker ni vet som jag gått igenom.
Och kom inte och säg att jag inte har något mod, hade jag inte haft det så hade jag inte levt idag.
Och det här är MIN blogg, jag skriver vad jag vill och vill du inte läsa det så gå vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh