Mötet


Hej hej! Det gick bra på mötet :) , sjukt bra faktiskt xD .
Det var ett möte med min Mentor, Kurator, Studievägledare och Rektorn.
Vi snacka om min skolgång, frånvaro, sjukintyg, hur jag ska gå vidare.
Jag fick 5 alternativ xD :

1: Hoppa av skolan
2: Gå om 1:an
3: Göra några kurser och praktisera mest, då får jag inte en full utbildning,
Måste läsa in kurser på vuxenskola senare då.
4: Sjukskriva mig
5: Fortsätta skolan som jag gör nu men göra uppfifter på sommarlovet om jag vill/orkar,
så jag jobbar ifatt dom andra i klassen för det jag missat när jag var sjukskriven.

Jag ska på möte nästa vecka på onsdag igen för att ge mitt svar.
Jag tror jag ska ta nr 5, det blir väl bäst(?!) .
Har i alla fall haft mys med älskling sen jag kom till honom.
Nu spelar han lite så jag ska nörda dator ett litet tag.
PUSS PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh