Ni ljög för mig


Jag har alltid fått höra dom där 9:e orden,
- Allt kommer ordna sig, du kommer att må bra.
Men åren dom gick och allt blev bara värre,
Våldtäkt och misshandel, ja allt blev bara sämre.
Psykiska sjukdomar fick jag bara fler,
Anorexia, depression, bordarine och flera.
Mitt självskadebeteende ja det vart ju min drog,
Jag skar mig varje natt och grät mig till sömns.
Alkohol och droger kom också in i bilden,
Jag hade hittat ett sätt att fly från problemen.

Panikångest blev värre och jag kunde inte gå ut,
Jag isolera mig och jag var helt slut.
Men jag försökte att kämpa för jag trodde på orden som ni sa,
Men ni ljög för mig för det kommer aldrig att bli bra.

/ Skriven av mig 22 Juni 2011



Bilden är även tagen av mig och det är jag på bilden









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh