Söndag


Hej hej! Jag lekte lite mer med Alice och sen sov hon middag :) .
Då diskade jag, fixa mat och städa ;D .
Så vaknade hon precis när jag skulle äka till älskling :) .
Älskling och jag har kollat på film, jag fick en flaska vin av honom!
Så himla gulligt! Jag drack 3/4 xD , vart lite lullig.
Så var jag sjukt trött eftersom jag sovit sjukt lite senaste dagarna.
Jag kunde inte somna själv så var tvungen att ta en sömntablett.
Jag tog en halv så jag inte skulle sova så många timmar :P .
Jag svalde ner den med vin xD , smart att dricka alkohol med sömntabetter :O .
Vaknade efter 3 timmar med världens huvudvärk xD .
Har precis kollat på film på tv med älskling.
Nu ska vi kolla på Harry Potter och sova.
PUSS PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh