Student och skolavslutning


Hej hej! Min feber blev värre igår så mådde sjukt dåligt.
Får se hur febern blir idag, hoppas den inte går upp mer.
Sov ganska bra inatt, somna vid 1 och vakna 5.
Men jag lyckades somna om och sov till 7 :) .
Mår lite bättre idag, men jag har fått hosta nu :( .
Fortfarande ont i halsen, öronen och täpt i näsan.
Så sjukt jävla jobbigt :( , vill vara frisk!

Har hjälp Jossan hela morgonen med hennes hår.
Har även fotat henne lite. Jag är helt slut nu :O .
Jossan går ju ut IV idag :) , jag kan inte vara med :( .

Och idag tar min ÄSKLING studenten :D .
Grattis på dig äskling! Jag kan ju inte vara med :( .
Så jävla tråkigt! Hatar att jag ska vara sjuk.
Får sitta hemma och tänka på min älskling.
PUSS PUSS!


Ett foto jag tog på Jossan i morse!




Älskling och jag <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh