Tisdag


Hej hej! Jag har hetsa runt halva dagen idag i värmen.
SJUKT ÄCKLIGT VARMT ÄR DET UTE IDAG!
Och på bussen så dör man ju :O . Har i alla fall shoppat
Köpte: Nattkräm, en topp och en t-shirt som man ser magen på :) .
Sen åkte jag hem och drog iväg med bussen igen med Jossan.
Skulle följa henne till Stockholms bussen eftersom hon ska på P&L imorgon.
Så jag vinka av henne, kom precis hem! Tar mig en bacardi drink nu ;) .
Det är jag värd! Haha. Ska nörda lite dator nu.
PUSS PUSS!



DAGENS OUTFIT!





STAN!




Konstig konst i Örebro ;O .






















Kommentarer
Postat av: Tiniusjohanna

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-01-18 @ 11:37:25
URL: http://tiniusjohanna.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh