-

Jag vet hur tårar smakar,
Jag vet hur läppar ler,
Jag vet hur händer skakar,
när man inte orkar mer..


Hon skrattade Och Hon log
Samtidigt Som Allt Inom Henne dog
Sina Känslor Döljde Hon Bakom Falska Leenden Och Skratt
Men När Flickan Var ensam Om Natten
Ersattes Hennes Skratt Med Bitter Gråt
Tårarna Rann Ur Henne Och Likaså Lusten Till Att Leva
Ingen Förstod Varför Flickan Dog
Flickan Som Alltid Skrattade Och Log



Fråga inte hur jag mår,
var tyst när det kommer en tår.
Fundera inte över mina sår,
jag har haft ett liv som du inte förstår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst vafan håller du på med. Vad säger din så kallade pojkvän om det här? Bryr han sig inte eller? Eller han kanske vill ha en flickvän som mår dåligt och skär sig och är pinnsmal. Varför flyttar du inte till honom ifall du mår dåligt hemma?

2011-03-16 @ 10:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh