-


Snacka om psyk bryt ;O , det vart bara för mkt med allting.
Jag klarade inte av det, har varit off i 1 vecka nu.
Men i dag klarna det LITE, bara lite! Det är väl bra.
Det vart bara för mkt med alla hemska minnen, hemma och i skolan.
Det är för mkt och höga krav på mig, jag orkar inte med det.
Har varit SJUKT deprimerad, inte kunat sova, stor ångest, velat dö.
Jag bara kände att det är inte värt att leva, inte om det ska vara såhär.
Har fortfarande inte kommit ur depressionen, har ju haft det sen januari.
Men nu har den bara blivit starkare och starkare.
Och jag vill verkligen inte börja med piller, vet inte vad jag ska göra.
Jag ska i alla fall till skolsyster nästa vecka, får se om jag fixar piller då.
Jag har i alla fall fixat sömn tabetter, det känns ju bra.
Och all skit jag har i skolan som jag ligger efter med,
det är sjukt jävla mkt! Jag blir så jävla stressad.
Så har jag min jäva mentor som är på och hackar på mig hela tiden.
Allt jag gör är bara fel fel fel!!!

Idag skolka jag, jag hoppade in som vikarie på Villekulla förskola.
EFtersom jag blev av med studibedraget så är det gött med lite pengar.
Jävla fitt mentor som tog bort det för hon inte kan sköta sitt jobb!
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PÅ ALLT OCH ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh