Skor


Här är lite bilder på mina älsklingar :) .
Och lite beskrivning till dom ;D .



Mina nya favorit skor, underbart snygga och sköna att gå i.
Passar perfekt till vardagen och fest :) .





Sjukt äckligt snygga skor!! Sköna att gå i och lätta att gå i.
SJukt snygga till fest och sånt :) .




Underbara sko till vardags, sköna att gå i och snygga!




Sjukt snygga skor, favorit fest skor! Fast man får lite skav av dom.
Dom är skitiga för jag festa mkt i dom på Öland ;P .




Underbara vår skor säger jag bara, sjukt sköna att gå i.
Dom sitter perfekt på foten och är sjukt snygga.




Sköna skor, har dom mest inna på fest/kalas/party när jag har strumpbyxor.




Mina favorit sommar skor. Dom är snygga och underbara att gå i.
Lagom klack, helt perfekta :D .




Mina favorit skor till hösten/våren/vintern .
Dom är underbart sköna och lätta att gå i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh